Rita Rudaini Tak Kisah T4k Dapat ‘Job’ Ker4na Tolak Vaksin Selepas Difltnah rakan industri

Pelakon Rita Rudaini menerusi sebuah hantaran Instagram Story memaklumkan bahawa ada rakan artis yang telah menabur fltnah mengatakan bahawa dia kini sedang menjalani penggambaran sedangkan dirinya belum mengambil vaksln.

 

Ujar Rita, dia kini sedang bersenang-lenang di rumah dan menjalani aktiviti harian seperti biasa.

 

Dalam hantaran panjang lebarnya itu, Rita memesan kepada rakan artis tersebut agar tidak risau akan ketentuan rezeki kerana segalanya telah ditetapkan oleh Allah S.W.T.

 

Ada rakan industri fitnah saya cakap tengah shooting. Saya tak ambil vaksln, kec0h ni dok menjaja. Alahai sabar lah wahai teman, jgn takut dengan rezeki awak. Rezeki awak dengan rezeki saya tk sama. Tuhan dah asingkan dah. Tk payah nak berebut wahai teman.

 

Tambah pelakon Shah Alam 40000 ini lagi, dia tidak kisah dan menerima dengan hati yang terbuka jika namanya digugurkan dalam mana-mana produksi kerana keengg4nannya menerima vaksln.

#

Saya percaya dengan rezeki yang tuhan tetapkan. 100 episod nama saya digugurkan pun saya okay sebab bagi saya Allah dah tulis macam tu. Jadi percayalah, apa yang dengkl sangat dengan saya.

 

Terdahulu, Rita telah membuat kenyataan berani apabila dia enggan mengambil vaksln serta turut mempertahankan haknya untuk tidak mendapatkan suntlkan pelaliCOVlDl9 itu.

sumber : beautifulnara

About admin

Check Also

Ziana Zain tak ber4ni tutup pintu hati, t4kut ada jodoh di masa hadapan

  EMPAT tahun bergelar ibu tunggal, Ziana Zain memberitahu dia tidak memikirkan soal jodoh sebaliknya …

Leave a Reply

Your email address will not be published.