[VIDEO] “Boleh kan cak4p b4ik-baik?” –Staf Sekolah Mem4ndu HaI4u Ibu, Anak Samp4i Terketar Su4ra Tahan M4rah

Sejak-sejak negara kita sudah tidak lagi dikenakan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), banyak operasi industri mula dijalankan semula seperti biasa.

Disebabkan itu, ramai juga yang mula pergi ke pejabat atau tempat-tempat penting untuk menyelesaikan urusan yang tertangguh sebelum ini. Betul lah tu, Min pun baru je lepas renew lesen…

 

Namun, lain pula cerita yang dikongsikan oleh seorang gadis di akaun TikTok miliknya iaitu @heyowshu. Dalam video itu, terjadi satu insiden yang menyebabkan dirinya terpaksa bertindak seperti itu. Apa pula yang jadi ni?

video 1#

 

@heyowshuya allah apa sekalipon tolong lah jangan biadap ngan orang tua itu paling aku pantang…nak jatuh air mata aku tengok muka mak aku tadi🥲♬ original sound – 𝖘𝖍𝖚

video 2

 

@heyowshu Reply to @l0vnnad ♬ original sound – 𝖘𝖍𝖚

Menerusi video itu, dia merakam insiden di mana dia terpaksa bersuara selepas staf di sebuah sekolah memandu menghalau ibunya sebelum mendengar penjelasan dan seolah-olah seperti malas mahu melayan persoalan dari ibunya.

“Aku okay ja.. Tapi kalau dah sampai haIau mak aku, ni dah lebih laa”

Gadis itu yang dikatakan berani oleh netizen di bahagian komen, mendapat pujian kerana boleh untuk menyuarakan ketidakpuasan hati walaupun suaranya telahpun kedengaran terketar-ketar akibat tahan rasa m4rah. Eh, mestilah.. Dia pun cuba untuk tak tinggikan suara…

Rata-rata menyuarakan pendapat mereka bahawa staf tersebut seharusnya bersifat profesional dan juga menghormati orang tua. Ini kerana, ramai yang menilai dari cara staf itu bercakap dengan gadis tersebut juga kedengaran agak mel4mpau.

Difahamkan gadis itu telah memuat naik sambungan video mengenai ins1den itu. Korang boleh klik di sini untuk menonton video tersebut.#

Sumber : lobakmerah

About admin

Check Also

“An4k Kata Nak Balik Terus..”- Ayah Seb4k, Dedah Kata2 Akhir Arwh, Rupanya Dah Beri

  Rentetan insiden membabitkan lima sekawan pada awal pagi tadi, bapa kepada salah seorang pelajar …

Leave a Reply

Your email address will not be published.