27 Tahun Bermadu, Zarina Zainuddin Pesan Wanita J4di Isteri Muda, “Bukan masa sen4ng je tempel, masa sus4h kau c4but”

27 Tahun Bermadu, Zarina Zainuddin Pesan Wanita Jadi Isteri Muda, “Bukan masa senang je tempel, masa sus4h kau c4but”

PELAKON Zarina Zainuddin tampil berkongsi nasihat susulan kisah poligami yang tular di media sosial baru-baru ini. Kata Zarina, berkahwin dengan suami orang perlu persiapkan diri dengan ment4l yang kuat untuk berkongsi kasih. Malah tegasnya, perasaan hormat kepada madu mesti ada terutama yang bergelar isteri muda.

“Nak kahwin dengan suami orang tak pandai ambil hati orang.. Niat awal-awal bulan madu tempah bilik sampai RM4500, sedihlah kau perempuan. Niat nak jadi isteri berkongsi kasih, ment4l kena kuat… Lelaki b0doh je yang tak sayang bini pertama…

“Dia hidup sus4h-sus4h mula-mula kahwin dengan bini dia, kau datang semua dah ada pastu kau rasa semua kau punya ke..? Hormat hak orang yang pertama tetap yang pertama, sampai bila-bila kau yang nombor 2 dan seterusnya tu.. Bawa banyak bersabar.. Hati orang kau dah k0yak rab4kkan pastu nak sedap-sedap dengan laki dia,” pesannya.

Tambah Zarina, biarpun tidak boleh menolak takdir, nasihatnya agar mengelakkan diri daripada mendekati lelaki milik orang.

“Ingat. Allah bayar tunai tak kira macam mana kau buat… Kalau ada pilihan tak payahlah laki orang.. S4kit jiw4 kau, kau tak kuat, tak redha asyik g4duh dengan orang.. Asyik nak k4wal laki kau, akhirnya laki kau angkat kaki bye-bye..

“Orang lelaki lelaki tak nak pening-pening wei, dia orang nak sedap je pening tu untuk kau lah. Aku dah 27 tahun bermadu okay je belajar sus4h senang bersama, bukan masa senang je kau nak tempel, masa susah kau cabut… Bini apa? “Jadi isteri ni kita nak dapat pahala tapi kalau sal4h caranya berd0salah sebab asyik ku tuk laki sendiri.. Syurga ada di depanmu, ner4ka di belakangmu,” tambahnya.

Terdahulu, kisah wanita yang bermadu dengan seorang wanita berada mendapat perhatian ramai. Selain percutian mewah di Langkawi berakhir, kediaman milik mereka yang pernah dijadikan homestay dikosongkan.
Selain itu, kereta milik suaminya juga ditukar oleh isteri pertama dan digantikan dengan kereta lebih kecil.

Sumber:astroawani 

About admin

Check Also

“An4k Kata Nak Balik Terus..”- Ayah Seb4k, Dedah Kata2 Akhir Arwh, Rupanya Dah Beri

  Rentetan insiden membabitkan lima sekawan pada awal pagi tadi, bapa kepada salah seorang pelajar …

Leave a Reply

Your email address will not be published.