“K4u Ni Perempuan Ap4 Ya, Tak M4lu Ke?” – Gara2 Hal Ini Zarina Zainuddin Kecew4

 

Jijik nak mun.tah rasanya hingga terbantut niat ingin membuang hajat di tandas awam apabila terlihat ‘khazanah’ yang ditinggalkan pengguna tidak bertanggungjawab dan kurang peka dengan kebersihan.

Perkara ini turut mendapat perhatian pelakon Zarina Zainuddin yang ben.ga.ng dengan si.kap se.gel.intir wanita yang datang bulan tidak membersihkan darah mereka dengan betul di tandas terutama di tandas awam.

“Yang pe.riod, kau tak malu ke da.rah da.rah kau buang me.rata? Walaupun tan.das awam tu orang perempuan je masuk, tapi kau tu jagalah. Jangan jadi pen.go.tor.lah,” tulisnya di Instagram.

Ke.ce.wa dengan si.kap pen.gotor sege.lintir masyarakat, Zarina menitipkan sin.diran pe.das dengan mengatakan anaknya yang kurang upaya (O.KU) pun tahu pam tan.das.

Kadang-kadang tengok di luar cantik saja orangnya, sekali meninggalkan cat merah merata di dalam tandas awam. Pernah jumpa yang lagi teruk dari yang ini?
Sumber:CARI

About admin

Check Also

“Puak LGBT M4kin Berpuak4!”- Pu Syed SeIar Tind4kan Sifu Lentik

  Nama PU Syed bukanlah asing lagi di kalangan wargamaya. Sifat beliau yang tegas tetapi …

Leave a Reply

Your email address will not be published.