“Kita Hidup T4k Lama, Sehari Ada 24 J4m Je…,”- Fizi Ali

Penyampai radio, Fizi Ali ada memberi kata nasihat kepada orang ramai yang sedang menghadapi pelbagai m4salah supaya untuk tidak membazir masa untuk perkara yang menyakitkan.

Menerusi entri yang dimuat naik di akaun Instagram, Fizi atau nama sebenarnya Mohd Hafizudin Alimudin memberitahu setiap m4salah yang berlaku ada jalan penyelesaiannya.

“relax laaa..setiap masalah ada jalan keluar kan…kalau rasa tak boleh ikut jalan tu cuba jalan lain..kalau jalan lain xboleh jugak boleh cuba cara lain..macam2 cara ada..

“kita hidup tak lama..sehari kita ada 24jam je..jangan la bazirkan untuk benda2 yang menyakitkan..baik cari kebahagiaan..,” tulisnya.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fizi Ali (@fiziali_)

Melihat di ruangan komen, rata-rata netizen turut melu4hkan rasa setuju dengan perkongsian penyampai radio berusia 33 tahun itu.

“Love the word…..,” tulis peminat.

“Betul. Baru la bleh kekal hensem n cantik kan,” tulis lagi seorang netizen.

“semoga bertemu jodoh yg boleh jaga fizi ali , hidup ni sementara.. kita berhak memilih kebahagian,” titip peminat.

Imbas kembali, Fizi pernah mendirikan rumah tangga bersama pelakon Shakilla Khoriri pada 18 Februari 2018.

Hasil perkongsian hidup, pasangan ini dikurniakan seorang cahaya mata perempuan bernama Ameena Sofia pada 14 Mac 2019.

Bagaimanapun, pasangan ini dis4hkan telah bercer4i pada 15 Januari lalu.

Foto: Instagram Fizi Ali

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: MH

About admin

Check Also

[VIDEO]”Happy Birthd4y Dzakira Talita Zahra…” Ucapan Hari Lahir Bu4t Talita Buat Ramai Tersentuh

  Semalam merupakan hari ulang tahun anak kedua seorang pelawak, pelakon, pengacara, penyanyi dan penyampai …

Leave a Reply

Your email address will not be published.