Netizen Puji W4jah Chef Wan Masa Muda Mac4m Iras Jackie Chan

Cef selebriti terkenal, Datuk Redzuawan atau lebih dikenali sebagai Chef Wan ini memuat naik foto lama bersama bekas majikannya Kiana Gentry di akaun Instagram.

Imbau Momen Ketika Berusia 32 Tahun

Chef Wan yang satu ketika dahulu pernah bekerja sebagai cef peribadi dan juga ketua tukang masak di restoran milik Kiana dan mendiang suaminya Thomas Gentry, memuat naik gambar kenangan bersama bekas majikannya di media sosial.

“Foto saya dan Kiana di rumah pantai di Utara Haleiva Oahu pada hari Ahad semasa ulang tahun perkahwinan dia parti makan tengah BBQ.

Kami berdua sangat muda.

Dia sayang dan kagumi saya seperti ahli keluarga dia sendiri semenjak hari pertama saya datang bekerja dengan mereka sebagai ketua cef di restoran Angelica mereka di pusat Gentry Pacific dan di rumah mereka sebagai cef peribadi.

Pengalaman yang menakjubkan kerana kami banyak mengembara di merata tempat. Saya berusia 32 tahun waktu itu. Dia sentiasa menawan, jelita dan sangat baik hati dan seorang yang pemurah.” Tulisnya

Netizen Puji Wajah Masa Muda Chef Wan Macam Bintang Filem

Melihat foto cef selebriti itu sewaktu muda membuatkan ramai orang terkejut melihatnya, dan rata-rata ramai warganet memberi komen yang menarik di ruangan komen posting tersebut.

“Anda nampak sangat muda.. Macam 23 ke 25 tahun.. Nampak macam lepasan graduan.. ‘No kidding lah..”

“@_chefwan58 Dato muda dulu macam @jackiechan iras-iras”

“Wow.. Muka anda nampak macam bintang filem Hong Kong lah Dato.. Tapi nasib baik anda jadi cef, kalau tak Jackie Chan pun susah mahu cari makan.. Apa-apa pun doakan anda sihat dan gembira selalu.”

“Wah Chef, anda kurus dan kacak dalam gambar. Hari ni tetap kacak”

“Anda 32 ?? Anda tak nampak langsung macam 32 Chef Wan !. Pertama kali saya teka bila tengok gambar tu, anda mungkin baru ‘graduate’ ke apa. Anda nampak sangat muda. Lah ni dah pangkat atok pun masih nampak muda lagi” komen mereka

Chef Wan memang nampak awet muda dari dulu sampai sekarang!

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: Murai MY

About admin

Check Also

“Seronok Tak Jadi Kay4?”- Wawa Zainal B4las Komen Peminat & Akui Hidupnya Memang Nampak Manis Tpi Sebenarnya…

  Pelakon dan usahawan, Wawa Zainal tampil menjawab persoalan peminat mengenai adakah dirinya berasa seronok apabila menjadi …

Leave a Reply

Your email address will not be published.