RM500 Satu Perkataan..”-Reen Rahim Pec4h Tembelang, Ibu Kena Darah Tinggi Stress Tengok Drama

 

Menerusi satu perkongsian dari salah seorang pelakon yang melakonkan dalam drama bersiri ‘7 Hari mencintaiku 3’ menceritakan bahawa ibu beliau yang turut dilanda angau dengan drama tersebut menginginkan satu kepastian dan mula stress sehinggakan menanyakan perkara tersebut kepada anak beliau sendiri iaitu Reen Rahim. Perkongsian tersebut dikongsikan di laman Instagram milik Reen Rahim dan ini membuatkan ramai tidak menyangka bahawa ibu pelakon tersebut turut menyaksikan drama tersebut sehingga menyebabkan tidak sabar menunggu episod yang berikutnya. Lakonan mantap dari barisan pelakon drama bersiri tersebut begitu mantap sehinggakan drama tersebut menjadi satu fenomena di mana mana aplikasi di sosial media dan sampai ke negara seberang.

Difahamkan perkongsian yang dikongsikan oleh Reen Rahim adalah kerana beliau sendiri terkejut dengan inisiatif yang digunakan oleh ibu kandungnya sendiri untuk mengetahui perkara sebenar dalam drama tersebut. Teka teki yang membuatkan ramai peminat drama keliru akan siapa bapa kepada kandungan Nurul membuatkan rasa membuak buak ingin tahu. Reen Rahim yang membalas pesanan teks dari ‘whatsapps’ dengan ibu beliau membuatkan ramai terhibur kerana watak Dr Fatin ditunjukkan dalam pesanan teks tersebut. Ketika ibu beliau menyatakan rasa geram setelah menyaksikan draam tersebut, beliau meminta anak beliau untuk menjelaskan perkara sebenar, namun Reen Rahim hanya menyatakan untuk ibu beliau harus membayar ‘RM500 untuk satu perkataan’ dan ini membuatkan ramai peminat tidak kering gusi.

Perkongsian Reen Rahim di laman Instagram:

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Reen Rahim (@reenrahim)

Pelbagai komen diberikan seperti :

Hahahaha..nmpaknya mak sis pon mengalami masalah yg same dgn netizen iaitu konpiuss”

“ye wei..kat open house diorg sibuk bincang kan hal nurul ngndung ni..diorg kate kena tukar tajuk 7 hari mencari sape ngndungkan nuru”

“Makcik tolong guna kuasa makcik,nitizen ramai yg sokong makcik”

“Sebenarnya nurul tak chekup mengandung pun , nurul dtg klinik just bagitau dr fatin dia mengandung. Betul tak !”

“Aku sanggup bayar ikan patin oiiiii.. bagitau laaaa cepat..aku rasa nak buang je tv kat rumah aku tau x…arghhhhhh.. SAPA BAPAK BUDAK TUUUUUUUU”

“Sukenye lah nengok dr.fatin lawak sangat malam tadi. 7HM3 lebih fresh semenjak ad dr. Fatin dan taufik salam dari indonesia dr. Fatin”

“Seeloknya 500 satu huruf ..wahahaha”

Drama ‘7 Hari Mencintaiku 3’ kini terus terusan menjadi bualan mulut dari peminat drama bersiri kerana pelbagai masalah yang menceritakan seakan realiti yang kian berlaku kini membuatkan ramai lagi teruja untuk menyaksikan drama tersebut sehingga melabuh tirai. Lakonan Reen Rahim dalam dalam drama tersebut yang mengambil watak sebagai Dr Fatin diminati ramai kerana aksi dan gelagat beliau yang melucukan dan masih dikejar oleh bekas suami beliau yang dilakonkan oleh PU Azman lagi menarik para netizen untuk menyaksikan drama tersebut..

Sumber dari Instagram

About admin

Check Also

“Bersongkok Tapi P4kai Singlet?”-PU SYED Beri Tazkirah ‘Free’ Pad4 Aliff Syukri

Pencetus Ummah (PU) dan pendakwah bebas, PU Syed Bakri tampil memberikan sedikit ‘tazkirah’ kepada usahawan …

Leave a Reply

Your email address will not be published.