Lagi Kes Dir4suk Masa Tonton KKN Di Desa Pen4ri, “Sebab Yang Kena R4suk Tu…”

 

Filem dari negara seberang berjudul KKN Di Desa Penari ini nampaknya semakin menjadi bualan h4ngat. Sebuah kisah adaptasi dari kisah benar dan mengabungkan dunia m1stik ini memiliki jalan cerita menarik untuk ditonton.

Biarpun plot filem ini tidak begitu menarik, namun ada beberapa babak yang logik dek akal serta kerana dari kisah benar membuatkan ia antara sebab penonton tertarik untuk menyaksikan. Watak-wataknya pula ada cerita lagenda tersendiri bagi penduduk di Tanah Jawa.

Bagaimanapun, baru-baru ini satu lagi video yang memaparkan lagi kes dirasuk masa tonton KKN Di Desa Penari telah mencvri perhatian warganet. Dalam rakaman itu kelihatan seorang penonton menjerit dan lampu di dalam pawagam yang masih menayangkan filem itu dibuka.

Orang ramai mengerumi individu tersebut untuk membantunya. Berikut adalah perkongsian rakaman lagi kes dir4suk masa tonton KKN Di Desa Penari ini:

Di ruangan komen, ada yang mendakwa mentera sebenar digunakan dalam filem ini membuatkan sesiapa pun boleh ‘dig4nggu’ sebegitu. Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen perkongsian ini:

“Sebab apa yang dok kena r4suk tu, mentera yang dibaca tu mentera berisi dan pem4nggil. Tak hairanlah ada orang kena”

Lagi kes dirasuk 4

“Dah agak dah mesti ada yang ker4sukan tengok cerita ni. Iman lem4h jangan pergi tengok”

Lagi kes dirasuk 3

“Aduhhh. Jangan la. Aku nak tengok sampai abis”

 

 

 

 

Sumber: HCL

 

About admin

Check Also

“Bertaubat ibu, cari reda Allah” -Pesan bek4s pengurus perib4di buat Mak Wan Latah

“Bertaubat ibu, cari reda Allah” -Pesan bekas pengurus peribadi buat Mak Wan Latah Perbalahan antara …

Leave a Reply

Your email address will not be published.